kväll...

hemskt va klockan tickade på helt plötsligt då som vanligt..

Har precis kollat klart på Alice i underlandet... de tog bara sisådär 9 månader... hahaha ;) vet att ja började kolla på den me S nångång i april.. sen somna jag ... å sen har de inte blivit att ja kolla klart den.. så ja nu har ja äntligen sett hela filmen ;) haha

Tog å käka lite lasagne innan oxå som fanns kvar.. man behöver inte äta julmat hela tiden bara för de e jul;) De blir tillräkligt me sådant imon :P

Känner mej ganska så trött nu.. å sådär jobbigt feber varm i kroppen...
Men har ingen lust att gå å lägga mej än då jag skulle behöva släga i min hårfärg innan.. för vet att de inte kommer bli av imon förmiddag ;) 
Dock ångrar jag lite av färgval just nu.. köpet en till röd färg nu.. men de verkar ju inte hända så mkt när ja lägger i de.. hade nog hellre velat ha nån brun färg nu.. men men, de får bli nästa gång :)

Men de e va ja ska göra nu iaf =)


Här e vi lite sådär snyggt halv slitna på kvällen höhö ;) Gillar den där snygga fettvalken som har uppkommit där i armen höhö ;P Antar att man kanske få ha en sån när man gått 8 fulla månader gravid nu;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback