Hjälp dom.

Ca 2 timmar kvar på jobbet... jag är hungrig.. men ändå inte sugen på clementin som ja har här.. eller a de e jobbigt å skala ;)
Halsbränna till tusen har jag nu oxå.. blää!!

Innan idag hände en kul liten grej... fråga en fråga till en bekant på fb, sluta me att hon ringde upp mej å gav mej lite info ang hennes blogg.. blev ett givande samtal så prata på en bra stund där :) Så får bli en fika nån dag me henne :) Mycket trevligt.. kul när man får kontakt me gamla bekanta bara sådär helt plötsligt :) Vi jobbade en kort period ihop på transcom =) Hon ska oxå ha en bebis fast i maj :)


Sen fick ja syn på detta i en blogg.. usch så hemskt... in å hjälp dessa stackars djur. De räcker att du kollar på video filerna som dom har lagt upp så skänks de pengar till dom.
Hjälp dom!!
www.mondoblog.se/help 


Kram !

Kommentarer
Liza |Gravid v37+5| säger:

Har du prövat något mot halsbrännan ? Jag lider med dig, jag har samma problem och de är ingen barnlek.

2010-12-02 | 14:09:46
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/
I väntan på Liten - Gravid i vecka 35 säger:

Nej det är skitsvårt verkligen, tufft att vara höggravid när det är så kallt ute - lär bli en hel del innemys i december :D

2010-12-02 | 14:10:41
Bloggadress: http://madeleines.se
I väntan på Liten - Gravid i vecka 35 säger:

Ja fy, jag är väldigt glad att jag slipper den biten :)

2010-12-02 | 14:45:03
Bloggadress: http://madeleines.se
Liza |Gravid v37+5| säger:

Min BM rekommenderade novalycid eller nåt tror jag de hette. Men enligt henne så är just graviditets halsbrännan svår att bli av med. Men de skadar ju inte att testa.

Ja visst va dräkten söt, fanns även pepparkakegubbe/gumma som också va otroligt söta.

Jag håller tummarna för att den tittar ut innan jul iallafall <3

2010-12-02 | 15:01:03
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/
Tessan säger:

Hej där..



Tänkte precis gjort ett litet inlägg om dig också, sjukt kul att du ska ha en liten!! Fika absolut! Nu är det dock min "jobbiga" vecka på jobbet. Ledig onsdag torsdag, hör av mig då!!

Är det okey att jag länkar till din fina blogg från min blogg?

Kram..

2010-12-04 | 19:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback