Helt slut..

Puuh nu e jag trötter.. hållt igång hela dagen å hela kvällen ! :)
Men har haft en kanon kväll här me tjejerna iaf, har blivit mycket skratt precis som jag trodde haha :P
Så de va super lyckat !! tack alla som va här och gjorde min kväll!!

Va rätt dålig me kameran tyvärr, men några bilder har ja allt fått ihop å sen vet jag att cilla hade framme sin lite oxå :P  Men ja bilderna laddar ja in imon när ja har tid... e ju kalas dax me släkten imon =)

Men nu ska ja varva ner och försöka somna om inte allt för länge..  ska nog lägga mej på soffan å se klart filmen ja börja på i natt..

Lilleman har vaknat till liv nu oxå efter att ha vart på hel spänn där inne hela kvällen haha... Rört på sej lite då å då :p
Lisa fick hälsa rejält iaf.. va fullt ös där inne då haha !

Åh frida hade me sej sin lilla kille hit idag oxå.. Jamie, 4 månader gammal.. så söt å go =) Inte många som får va me på sexparty när man är kille å 4 månader gammal haha :P  Men han va så snäller så:)

Hoppas ni oxå har haft en bra lördag kväll !
God natt !!

Kommentarer
Lisa säger:

Tusen tack själv för en kalaskväll!!



Ja lilleman han puta med rumpan rejält för mig idag ;)



Kram kram

2010-12-19 | 01:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback