hejj!!

Precis tagit en vaaarm dusch.. fick mej att vakna till lite mer =)  Så nu fattas de bara lite mat i magen så e ja väl redo för jobb då.. bara en timma kvar tills ja börjar såg ja nu..  Men är iaf sista kvällen denna vecka :D

Har ni något bra tips på en bra body lotion som man kan smörja kropp å mage med ? =) De måste lukta gott :P

Imon får vi se om de blir ullared eller inte.. hänger ju helt på skatteverket som inte verkar vara dom snabbaste på denna planet.. det är iaf bokfört nu och ja ser vad jag får ut, men inget har kommit iväg till banken. Och ja va visst inte den enda som hade ringt å  frågat på banken... så får väl hoppas de dyker upp något imon.. mhm..

Nej mat å kläder nu då, ska även hinna hacka lite sallad till jobbet :)

KRAM!


Kommentarer
Jessica säger:

(sv) tack :)



När jag var gravid smörjde jag magen med weledas havandeskapsolja. den luktar dock inget vidare :P annars brukar jag köpa body butter från body shop, de luktar gott och är väldigt feta, så bra om man är torr :)

2010-12-09 | 15:06:24
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback