Gormorgon torsdag!

Börja denna dagen med att försova mej.. vakna kvart över 7 å undra vart jag var haha.  Hade detta vart för ett tag sen så hade ja flugit upp ur sängen, men de funkar inte så nu... skicka ist ett sms till Määättias att ja försovit mej å fråga om de fanns något å göra på jobbet.. tyvärr va denna karl sjuk !  Krya på daaaj!!
Så rulla ur sängen å fixade fram lite kläder åså :) 
Ut i snön å försöka få bort de mesta ifrån bilen, hade snöat ganska så mycket i natt.. blir som ett jäkla träningspass.. men då fryser man ju inte sen när man sätter sej i den kalla bilen iaf haha!!
Kom iaf till jobbet vid 8 tiden, så så sen blev jag ju inte ändå.. inte för de gjorde något för här finns de ju inget å göra ändå =S
Hoppas vi får in lite jobb snart... jobbigt å inte veta när grejerna ska komma... så här segt har de inte vart nån gång sen ja börja här.. men skulle visst hålla på så här fram till jul =S ..  Hahaha här sitter ja å klagar på att de inte finns något å göra på jobbet :p  Men a som ja sa igår, de e inte så kul, för de går seegt !!

Ska dricka lite varm choklad å äta pepparkakor nu ! ;)

Kram

Kommentarer
♥ Elin - gravid v.36 ♥ säger:

Usch nej, det är inte kul och jobba om det inte finns nåt att göra. Man vill ju att tiden ska gå så man får komma hem nån gång! =)

2010-12-16 | 09:42:36
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Tack vännen - där kommer hon sova bra vår lilla prinsessa :)



Vad jobbar du med för något?

2010-12-16 | 10:27:32
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Tina 22 år - gravid vecka 32 säger:

Mycket skönare när det finns saker att göra på jobbet, då hinner man inte tänka lika mycket på att man längtar ihjäl sig efter bebis :d

2010-12-16 | 12:53:09
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Ahh, då förstår jag att det kan vara lite segt ibland. Men som sagt, nu för tiden kanske det är skönt med lite lugnare även om jag förstår att det kan bli tråkigt i längden ;)



Hoppas dagen din går hyffsat fort ändå!

Kram på dig!

2010-12-16 | 12:55:11
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback