Dumma mig.

Så då finns de matlådor i kylen och mat i magen ! :) Nu sitter jag här och smaskar i mej en isglass :p

Tänkte jag skulle bädda ner mej nu igen och fortsätta kolla på en  film ja börja på för en stund sen :) Animerad är den och ni vet säkert vilken det är om jag säger att den heter Dumma mig :D

 

Än så länge ganska så kul då jag gillar animerade filmer ! ;) Dom små gula gubbarna e ju hel festliga haha!!

Får väl se om jag kan somna i tid sen.. eller a om de skulle vara i tid så borde ja sova nu... men a tidigare än natten som va iaf :)  men har iaf fått igen lite sömn nu på eftermiddagen !

Nej nu kryper jag ner iaf =)

God natt !!!


Kommentarer
♥ Elin - gravid v.35 ♥ säger:

Åh den filmen vill jag med se =) Var den bra?

Jag älskar animerade filmer =)

2010-12-14 | 07:59:43
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid v32 ♥ säger:

Animerade filmer är oftast bra, men det där har jag inte hört talas om, var den bra?

2010-12-14 | 09:06:35
Bloggadress: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback