Dag 09 – Min tro

Min tro, de uttrycket får ju alla att tro att man ska sitta här och skriva om man tror på gud eller inte.. men de kan ju handla om mycket !
Jag tror iaf inte på Gud, även om det kanske vore bra och tro på honom ibland. 
Ibland tror jag att de finns något liv efter döden, det kan va skönt att tro det ibland, något finns det ju iaf.

Jag tror att någonstans i universum så finns det annat liv om det nu är gröna gubbar eller annan form av människor eller kankse djur, det vet jag inte?  Men vi kan ju inte vare det enda liv i hela universum, så många planeter som det finns...

Jag tror att det finns evig kärlek, men inte för alla.

Jag tror däremot starkt på evig vänskap.  Vill man så kan man faktiskt behålla en och samma vän livet ut.

Jag tror att det är möjligt att åstakomma saker man trodde va omöjliga om man bara vågar tro på sej själv.

Så ja de finns många saker man kan tro på.


Kommentarer
I väntan på Liten - Gravid i vecka 36 säger:

Ja ögonmigrän har jag haft och det är nog det värsta jag varit med om, man ser ju ingenting :S Läskigt!

2010-12-09 | 18:22:51
Bloggadress: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback