De vanliga..

.. ja kan inte sova.. att de alltid ska vara så svårt att göra de på kvällen då..  va skit trött innan.. men nu ? Nej då..
Kollat på oc ett bra tag nu.. nu sitter ja fast.. haha.
Känner mej väldigt förvirrad just nu och vet inte själv vad jag tänker.. vet heller inte vad jag vill tänka. Allt verkar så krångligt jämt och frågan är om jag ens orkar bry mej denna gången.. så onördigt hela tiden.
Hade vart bättre om folk bara kunde lämna mej ifred nån gång så skulle inte allt sluta i skit jämt och massa problem som ingen orkar me endå..
jaja de får bli som de blir.. har lika mycket drama i mitt liv som Oc. bara att de är roligare att se på de. så de ska ja fortsätta me nu bara för de ! :)

God natt ! 


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback