Fredagsmys ?

Veckan är slut och det är fredag.. jag gör samma sak som jag har gjort dom senaste fredagarna hehe. Plaserat mej i soffan och kollar på Idol :) Undra hur de går ikväll ..mhm...
Idag bjuder dom iaf på allt möjligt då idolerna har fått välja låtar själva !

Idag har jag iaf vart mycket duktig.. städat hela lägenheten :D Plockat in ALLA kläder, diskat och torkat av i köket, dammsugit och små plockat lite.. känns grejt ! :D
Och nu har jag tänt ljus i hela lägenheten ikväll.. myys och varmt å gott =)
Mor var på ett litet besök här innan oxå innan hon skulle vidare till en vän som bodde i närheten..  Satt och tjöta lite åså, hon hade med sej något nytt, jätte goda "chips" . . Var som chips bara att de va morötter, palsternacka, sötpotatis och rödbettor .. riktigt goda var dom !=)
Sen nu till idol skiva ja upp en mango och skiva ett äpple å hälde kanel på .. mm gott :)

Imon blir det partaj igen.. Carro ska firas =) Hon har någon överraskning där som hon inte sagt vad det är än så de ska bli spännande =) hehe.. Blir nog en trevlig kväll iaf :)

Nu ska ja fortsätta kolla Idol iaf :)


. <3



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback