Underbara sommar helg !

Vilket kanon väder vi har haft i helgen.. de e ju helt underbart ! Man känner att de finns lite hopp om livet när vädret är på topp :D
Fredan va lugnt som ja skrev .. .
Och igår lördag blev de vin för hela slanten ;D mmm gott !
Kvällen började hos Ab me Cilla, Lollo, Nathalie och Ab;s arbetskompis som jag skälvklart glömt namnet på med mitt dåliga minne hehe..  blev lite kortspel och grill och självklart alkoholen hehe.
Satt ute till en början men sen gick vi in och satte oss.. kom så jävla mycket knott.. hatar som små rackarna ! haha
Sen kom även Marie bort en sväng .. kul kul :) hihi
Sen ville jag ner mot stan.. Fick me mej Cilla och Nathalie me.. så slapp åka ner själv..
I stan gick ja bort till brasseriet och stog utanför en stund och tjöta me Helena som va där inne : ) Sen kom Peter och möte upp mej så gick vi ner till dom andra på tonic.  Riktigt mycket folk där, man märker att sommaren är här för då går alla till tonic helt plötsligt haha !  Men hade skoj där inne faktiskt :)
Sen blev de en chees på donken me Cilla å Peter ..  sen var de dax å ta sej hemmåt tänkte man.
Cilla hade ringt Mattias som skulle hämta oss... gick bort till hemmakväll.. Möte Rasmus där utanför, blev att min kväll avslutades uppe hos honom ist .. Söt kille de där ;p
Sen var de då dax för denna sega söndag... Rasmus va gullig och körde ner mej till jobbet, börja kvart i 10. Va riktigt seg där i början.. fast ändå inte.. skratta på bra där på jobbet me mina tjejer..  Alltid så kul när man kommer i samma kläder till jobbet när man vart ute.. Första Helena sa när ja kom in.. Haha du har ju samma kläder på dej som igår ! Mhm haha!
Kort dag på jobbet iaf.. sluta redan vid kvart i 2.. de va skönt. Då kom madde och hämta mej så åkte vi och handla lite och sen hem å käka... sen blev de lugnt.. slumrade även till lite senare då ja va ganska trött efter lite sömn och jobbdag!
Sen nu ikväll va ja uppe hos Peter och kolla på film, de blev Allt flyter. Helt okej film :) hehe
Nu ska ja ta och lägga mej då jag ska upp om 5 timmar typ :S halv  6 ringer klockan.. fy fan!!
Så goood natt gott folk ;D


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback