90210



Vart en mycket lugnt söndag, känner mej fortfarande inte helt 100. Magen som krånglar fortfarande, men som mor sa, om det inte känns bättre alls imorgon så får de bli ett besök på vårdcentralen. Kul-Nej !!
Så min dag har jag mest spenderat i sängen som alla andra dagar denna vecka haha.
Och de har blivit ett par avsnitt av 90210. Mycket bra. Har inte många avsnitt kvar av serien nu :( Surt!
Ska kolla lite till, och sen får det bli sängen så får vi se hur jag känner mej imon. Antingen blir de vårdcentralen eller jobba. Helst av allt så hoppas jag ju att kunna gå tillbaka och jobba. Så sjuk tråkigt att vara hemma nu. Men blir det inte imon så måste det verkligen bli på onsdag, mer kan ja inte vara hemma. Är ledig på tisdag iaf. Så de får bli sista vilo dagen! :)
Hoppas alla haft en bra helg :)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback