Snark !!!

E sååå trött !!
Inte orkat skriva på nån dag här nu heller. . har fullt upp hela tiden. . gaaah !
Nu är flytten igång för fullt här iaf . . Kört upp massa saker idag och endel igår. . men känns som det fortfarande är lika mycket kvar.. suck !! Imon ska all skit ut iaf !! Så från och med imon bor man ej på Tullen längre utan på K.berget då. Coolt ! Ännu coolare att man ska bo me sin bästa vän oxå . .eller är det coolt eller bara jävligt skoj ?! haha.. Kul ska det bli iaf. . äntligen är dagen kommen eller va säger man haha.. Den eviga väntan är slut . . men sjukt så fort de har gått då ! !
Känns typ overkligt nu bara för det verkligen händer nu haha.
Men men sista natten här nu då .. och sista natten själv . . haha.. fan va konstigt de kommer kännas imon :p
Ska väll ta och krypa ner i sängen om en liten stund så ja kan sova och komma upp i tid imon. . Då är det flyttning som gäller till 100 % och sen ska jag även hinna med en lunchning med farmor :)


Blir galen på mig själv och mina tankar snart iaf . . huvudet sprääängs och ja vet inte vart jag ska ta vägen..
Ska det vara så jävla svårt att sluta tänka på en person och bara glömma?!  Mhm antagligen . .F a n !!


God natt !!

// Frida

Kommentarer
catrine säger:

hoppas flytten går bra :)

2009-02-25 | 15:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback