Övertid !

Blir ingen slapp dag idag iaf. . vakna för ett tag sen av att jag fick sms. . då var de jobbet som ville att jag skulle komma ner och jobba . . så sa att ja kommer om en timma typ för då hinner ja käka lite, så nu väntar ja på mina två ägg :) hehe
Egentlgien inte så stor lust att jobba.. men behöver verkligen övertiden och det är ju nu man tjänar dom bra pengarna ;D Så då blir man glad att man gjorde det sen när lönen kommer hehe.
Mhm undra om ja kommer jobba till stängning. . kommer ja säkert göra. . mhm kanske borde åka förbi city på hemvägen och se om de finns lite kartongner ?! får se hur duktig ja känner mig hehe.
KOmmer säkert känna mig ganksa trött efter jobbet.  . sov dålig i natt igen . somna väll runt 5-6 . . suck !
Men men nu ska ja kolla äggen så ja kommer iväg nån gång. .

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback