Inget gäspande här !

Fan att man ska vända på dygnet så fort man är ledig då... inte ett dugg trött än. .  Ligger och kollar på lost nu iaf. sett 2 avsnitt . . och ska snart fortsätta och kolla igen. . spännande nu . . man tänker att nu blir det bara ett avsnitt till men så slutar det såå spännande så måste man sätta på ett till.. och så fortsätter de . . haha.
I natt låg ja till kl 5 innan ja somna. . hoppas inte det blir så inatt igen .. vilket det säkert kommer bli.. suck !

Blir alltid så här när jag tänker för mycket, jag vänder på dygne och kan verkligen inte sova när jag ska !! =/
Det är svårt . . de är de. . jag tror inte du riktigt skulle förstå om jag förklarade .. vilket jag nog inte kommer göra heller.. men men... vet inte varför jag sitter och skriver det här heller. . men vad har man en blogg till om man inte ska skriva om sina tankar här ?! .
Jobbigt är det iaf . . Det är inte direkt så att jag har lämnat någon jag tycker om bara , jag lämna en av mina bästa vänner . .
En dag har gått . . hur mycket är det lixom !? Det känns så mycket längre. . jag är van vid att prata med dej varje dag . . det känns tomt . .
Vi kommer säkert umgås nångång igen . . men det känns så långt bort just nu . .
Självklart sa jag inte hej då för alltid.  . hoppas jag !
Det gick så fort allt bara. . i måndags va sista kvällen jag umgicks me dej på ett tag. . bara att vi inte visste om det då.
Men men nångång löser sej väll säkert detta också.
Jag saknar dej !


Nu ska jag gå tillbaka till mitt Lost igen. .

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback