18 januari

Lördag och klockan slår strax sju på morgonen. Nu kanske ni frågar er va tusan jag gör uppe, den frågan ställer jag till min son just nu oxå som glatt sitter här på golvet och leker me sin sopbil.. gäsp!!!
Min stora fina kille har vart duktig och slutat med napp förra fredagen, så en vecka utan nu och det går toppen :) Enda nackdelen är att han helt plötsligt ska gå upp då förbannat tidigt.. mellan kvart över 6 å kvart i 7 har han vaknat varje dage denna veckan.. sinnes sjukt enligt mej så länge man inte ska gå upp å jobba ;) Men sover man utan napp så kan man tydligen inte somna om på morgonen ;p
Men jaja hellre tidigare morrnar nu än en napp unge :) Har funkat jätte bra, började förra fredagen innan ja körde han tills sin far, gick in i en affärn påvägen och fick välja en bil å lämnade in sin napp utan problem. Sen på helgen hade han fått göra samma sak fast me alla nappar hos sin far, och det hade oxå funkat. På måndagen när jag hämtade han på dagis så samla vi ihop alla nappar vi hade här hemma och åkte sen ner till leksaksaffären där de valdes en bil och en motorcykel, lämna sen hela sin påse med nappar i kassan :) Sen hade han turen å ha med sen morfar och fick välja ännu en leksak nere på eko och fick sen hamburgare å dricka.. mkt bättre än napp  ;)
 
Första kvällen va lite jobbig tyckte Noel och grät i 10 min men sen va de bra och han somna, dock vakna han några timmar senare och kundei nte somna om så då fick han sova jämte mej och då gick de bra. Men de har vart enda gången, sen har han vart duktig både på dagen och kvällen och frågar nu inte längre om sina nappar :) Stolt mamma och stolt kille !!
 
Nu har vi äntligen fått lite snö här ute, eller jag tycker inte äntligen för jag hade kunnat vara utan den å gå direkt in på våren :) Men Noel e super glad. Idag ska han va ute och leka med sin morfar några timmar när han kommer och hämtar han sen :)

Om inte bilen har pajat blir de nog att fixa de sista me älskligens lägenhet undetiden så de blir klart :)
Annars inte mkt planerat denna dagen.
Imon däremoet e Noels första gympapass :p Han ska få börja i gympa på söndagar så de hoppas jag han ska tycka är kul :)
 
Ne nu ska ja kolla lite tv å hoppas Noel å katten kan leka lite tystare ;)
 
Glad kille med sina nappfynd :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback