Glömde er igen..

Jag glömde av er igen. Sorry .. speciellt till min Hannis ;) hihi  Men ska tala om för dej att de inte har hänt nåt speciellt spännande här hemma i sverige :p
Sitter just nu å försöker plugga lite å väntar på maten som e i ugnen.  Har även städat undan här hemma medan den lille är på dagis. E han hemma när man städar hinner man aldrig se något färdigt resultat innan något annat e utdraget igen;)
 
Senast jag skrev hade det precis vart helg har jag för mej.. å nu står vi inför en ny helg igen snart :)
Förra helgen var barnfri. Då tog Johan min hockeyoskul och tog med mej på hockeymatch i halmstad. Kan ju säga att de e mkt roligare å se live än på tv, de kan han få göra själv ;p  Dock stanna vi inte hela matchen utan drog vidare till varberg där jag blev bjuden på pizza ist  hehe ;)

Lördagen bestod av fest med mina fina vänner och älskling! En riktigt trevlig kväll och kul att madde kom hem en sväng från Norge oxå :)
Så ja de va en trevlig helg.
Får se va denna helgen har att bjuda på.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Världens bästa syster säger:

Mhm jag har faktiskt kollat flera gånger men ingen update inte!! Bra att ni har de bra hemma iaf, saknar er så ja spricker. Älskar dig bästa bästa bästa syster!!!

2013-09-20 | 04:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback