Du som bländats av ljuset

Ligger just nu nerbäddad me en snarkande liten Noel jämt mej.. underbart !  Han somna här jämte medan vi kollade på Timon å Pumba film, ska nog strax lyfta över han till hans säng iaf. Mysigt när han kryper upp här igen imorgonbitti å  väcker en ;p
 
Helgen har vart barnfri iaf då han vart hos sin pappa. Så i fredags lämna jag av han där, och tog en fika med Marika då S först skulle komma hem några timmar senare. Så satt där å tjöta ett tag och sen stressa vidare till borås igen för å möta upp en tjej för å hämta en skolbok.. snart har ja fixat alla böcker begagnet.. svin dyrt me skolböcker ju!!
Sen upp till Johan å parkera bilen där och in å fixa iordning mej innan Marie skulle plocka upp mej för å sen ta oss till hem till Lollo på göta för å fira av Madde och Maja som imorse flyttade till Norge. Hemskt va alla drar iväg.. först syster å du dessa två.. Men vi hade iaf en trevlig kväll, å madde hade gjort en förbannat god smörgås tårta så där satt vi alla brudar me matkoma ett bra tag sen :p  Å kul me mustacher hade vi oxå haha!!
 Sen ut å dansa på krogen en sväng innan jag åkte hem å kröp ner jämte min fina :)
 
Lördagen va de en förbannat seg frida. Vakna å låg å drog mej i sängen ett bra tag medan J gick och handla och kom tillbaka med frukost , men goda frallor åså.. bästa! :)
Sen somna jag om i soffan haha..  J lyckades iaf få upp mej efter ett tag å  vi åke ut å fixa lite grejer å hyrde film å köpte mat.
Gjorde sen hemma gjorda hamburgare när vi kom hem.. super gott och sen blev de matkoma i soffan resten av kvällen typ ;)
 
Söndag, förbannat seg dag. J åkte och jobbade övertid på jobbet och jag låg kvar hemma i sängen me ett ihållane konstigt ont i magen som kommit å gått... så har mest legat å vilat helat dagen.
Framåt kvällen orkade jag mej upp när Noel kom vid 6 tiden och sen åkte vi alla tre hem till Marie, Markus och Filippa och blev bjudna på tacos och spelade bingolotto.  Mysig kväll :)
 
Hoppasn i me haft en bra helg.
PUSS !
 
PS. Hanna jag saknar dej förbannat mycket nu. Bästaste syster <3
 
 

Kommentarer
Hanna säger:

Å du anar inte vad jag saknar dig mitt mongo. Lipar varje dag haha. Världens bästa i världen, älskar dig så jävla mycket!!!!!!

Svar: Åhh min fina!!! Älskar dej lika mycket tillbaka !!! <3
Frida

2013-09-02 | 01:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback