November

Snart tre veckor in i november och här kommer första inlägget haha ;) Hoppas de e värt väntan Hanna ;)
 
Men vet lixom inte riktigt vad jag ska skriva om just nu. Tycker de flesta dagar liknar varandra. Försöker plugga på så gott de går just nu, men har fastnat lite å hoppas kunna komma förbi den där bromsen snart :) E ju inte jätte många veckor kvar på denna terminen. Vart dåligt me jobb tider nu oxå vilket känns jäkligt sur, man får ju inga direkta pengar av csn i december. Blir en fattig jul :p
 
Just nu ligger jag i soffan och halv kollar på Johan falk filmen som är på 4;an. Har redan sett allihopa, men bra är dom :)
Noel han e vaken han oxå, vilket han inte borde, men han ligger tyst å lugn i sängen iaf och kollar på film :) Men då han va hemma i torsdags å fredags från dagis så blir tiderna lite rubbade och man kommer lite ur rutierna. Han ska vara hemma imon oxå tänkte jag och kanske tisdag me :)
Annars har vi fått in riktigt bra rutiner nu sen vi tog bort vilan på dagis.  Han somnar utan problem 9 av 10 gånger innan halv 8,  ibland redan innan kl 7 :) Men somnar han inte innan kl 7 så har vi sagt att de blir sängen efter att bolibompa är slut och de går han med på.
 
Veckan som kommer får vi se vad som händer iaf, massa plugg iaf och hoppas på iaf nån jobb tid. Sen blir de nog lek me lite kompisar oxå. Får passa på när Noel e hemma nån dag ibland :) Han går ju endel på dagis även fast jag bara pluggar. Men han trivs med det och jag brukar fråga om han vill vara hemma emellanåt , men oftast vill han gå till dagis iaf :) Skönt att han trivs så bra, och e ju gott för han att få gå dit och leka av sej, skönt för mej oxå som behöver tiden för pluggandet åså :)
 
Idag är en sån där typisk söndag kväll då jag hade velat ha min syster hemma. Käka gott å äta massa onyttigt och kolla söndags filmen :( Dessa månader som är kvar känns såååå långa. En hel vinter och vår kvar innan vi ses :(
Älskade syster vad jag saknar dej.
Mest grinar jag för att fira jul utan henne just nu.. shit va tråkigt !
 
 
Fredags bild :)
 
 
 
Idag testa vi förresten nya lekplatsen i stadsparken en sväng. Den fick tummen upp av Noel. Men va ganska så mycket barn där idag, så vi blev inte så långvariga och Noel testa mest bara "gräv" avdelningen. Men grävskopan va kul tyckte han även om han fick kämpa endel då han va lite för kort hihi.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback