Lovely !!

Idag fick vi nog en liten försmak av sommaren.. vart riktigt gott väder ute, sån väder då man till och med slipper jackan :D
Kan väl inte säga att vi tog vara på dagen riktigt så mkt som vi borde ha gjort.
Va riktigt sega på att ta oss ut och kom inte väg förrän runt 2 tiden :) Då¨blev de en tripp upp till Mare och Filippa som va ute på gården och lekte. Perfekt att släppa ungarna där så dom kan leka av sej vid lekplatsen å stor plats att springa omrking på :) Själv satt vi och götta oss på filten i solen i bara linne, underbart !
 
Sen vart man duktig å drog till gymmet där de blev ett pass bodypump idag ! :) Noel klara barnpassningen utan blöja galant :) Tur de hehe
 
Igår var vi nämligen på kalas hos bästisen Liam, och de va en mindre bra blöjfri dag! Han va ju sååå upptagen me att leka me alla Liams roliga leksaker och de va massa folk där då han hade nog inte riktigt tid å känna efter när han behövde gå på toa så de blev lite blött i byxan där. Men sen dess har de vart torrt igen.  Nu när det är så nytt så är de ju lätt glömt å känna efter när man verkligen behöver gå på toa när man är fullt uppe i leken å massa folk på kalas :)
Men kalas va riktigt trevligt iaf.. god smörgås tårta och sen blev de bil tårta som oxå va super god ! :)
Nu hade dom byggt klar sin altan på baksidan oxå som blev kanon, så de blir nog många koppar te där i solen nu hoppas jag :D Vart riktigt dåliga på att ta oss ut nu senaste, men ofta e de ju för Noel går på dagis å sen när han hämtas så är de inte många timmar kvar innan jag oftast ska ner och träna. Men vi ska nog lycks planera in lite lek för bästisarna snart iaf :)
 
Just nu önskar jag att dom hade vart klara med bygget här ute nu.. är riktigt gott ute på balkongen nu, så hade gärna satt mej där me en kopp te och en bok. Men nää.. eller a jag kan ju gå ut å sätta mej på den sketna betongplattan, men inte så jätte kul å va omringad av bgggställningar å ett stort grönt nät som hänger för solen haha. Men a för väl va glad att jag iaf får upp dörren en bit. E precis så jag kan ta mej ut genom den glipan som de blir nu innan dörren slår i byggställningen, så kan ju iaf gå ut å känna om de e kallt ute haha:p
 
Invigde min virkade klänning igår :) Dock tråkigt att som va så himla stora i storlekarna, ångrar att jag inte såg de tidigare, då hade jag tagit en xs.. men när jag fick hem min så va alla klänningar redan slut sen så gick ju inte å byta =/
 
 
Ibland har jag funderingar på att göra håret ännua ljusare.. typ som på bilen, just där e de ju ljuset som lägger sej på ett speciellt vis som gör så de ser ut som jag är ljusare än vad jag är..
 
 
Noel borstar moster Hanna me en topps ? haha..
 
 
 
Glad kille idag som tycker de e gör skoj när mamma tuttar me bilen å säger tutt tutt då haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback