Vad är det här?

Sitter här hemma i soffan å uttråkad som bara den ! Lämna en glad Noel på dagis i morse som hade längtat på att få gå dit.. fick ett samtal inte ens en timme efter av att jag hade en lite pojk att hämta upp som hade spytt på dagis.. gaah!! Vad är de här??? Tar de inte slut snart...
Han har vart kräkfri sen i fredags natt å vart pigg å glad i helgen å så även i morse..  och de va han även när jag hämta han å vart så besviken av att behöva gå hem igen..
Å inte är det något man märker av på honom nu heller utan han röjer runt här med alldeles för mycket överskotts energi just nu!!
Hoppas att det bara va nån en gångs spya.. men tråigt att han missar sin påskfest på dagis imon=/
 
Jag hade tänkt att gå och träna nu på förmiddagen, men har sån jäkla tränings värk sen igår så de va väl tur ja inte hade hunnit iväg till gymmet innan dagis ringde. Jobbigt me uppehåll i träningen då man lytckas dra på sej tränings värk första gången när man kommer igång igen haha!
Blev iaf bodypump igår, så blir vila idag å på´t imon igen  :)
Vi ska till min systers skola ikväll på nåt öppet hus grej, får väl se ifall vi kommer iväg på det nu. '
 
Nu ska jag se ifall jag kan få i min unge lite macka.. han verkra väldigt upptagen me sin lek här nu så kan va ett omöjligt uppdrag ;)
 
 
Igår va vi förresten ute på en lång promenad me Natha som vi inte har träffat på typ ett år.. alldeles för lång tid!! Så va mycket trevligt att ses igen :) Blev ca 1/2 mil vid kype.. va riktigt skönt!
 
 
 
Noel tyckte de va kul att Natha hade en vove och fick hjälpa till att ge godis :p
 
 
 
Redo för träning !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback