Sjuk.

Här ligger jag och segar i soffan å har sjuukt tråkigt.. å sjuk de e jag oxå även fast jag inte känner mej som det längre!
Den där äckel bajs blöjan gjorde nog sitt igår iaf oc bacillerna kröp väl in någonstans å tog sej igenom all handsprit för denna mamman har legat med magsjuka i natt!!
Men känner mej inte sådär döende å  utslagen som man kan göra ibland av magsjuka.. inte i natt heller.. låg uppe å kolla på flilm ett bra tag, såg just sista twilight filmen, riktigt bra :D Å sen kollde jag på De fem legenderna, en animerad film, oxå den riktigt bra :)
Sen tog ja mej till sängen och somnade men vaknae igen efter ett tag och mådde sådär.. lika bra att gå upp till toan å få de överstökat tänkte jag, sagt å gjort så kom magsjukan strax där efter haha.. men samtidigt satt ja nästan där inne på badrumms golvet å skratta åt mej själv över att jag kunde känna mej så pigg å samtidigt kunna skratta åt mej själv, sjuka människa tänkte jag !! haha
 
Sen har jag typ sovit bort hela denna dagen bara för att jag kunde göra det me gott samvete ;) Har ju inget direkt annat jag kan göra haha!
Men hatar å va sjuk när man inte längre känner sej som det.. har dock inte vågat äta något mer än en sån där liten barn yoghurt som ja stal av Noel som e typ 5 cm hög eller nåt, snor alltid den me banan smak för den e godast ;)
 
Ska väl sätta på nån film å glo på eller nåt nu å invänta min mat leverans som jag beställt av pappa. Bakterie dödande yoghurt å nyponsoppa, å självklart cocoacola, ett måste vid magsjuka ju ;D
 
Så a de e väl så trevlig min helg ser ut..
 
Man borde inte få ha en hylla under borden egentligen..för där hamnar de alltid massa saker som man egentligen borde lägga tillbaka på andra platser men inte gör de ! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback