kanske något annat ...

Barnet sover och jag glor på tv.. men idag fanns det ju verkligen ingenting att kolla på..segt!!
Kanske kan sätta på nån fim eller nåt ist.. men stör mej på datorn.. Har ju lämnat in min nya som jag använder då fläkten nog hade pajat på den, så har min gamla dator nu å ljudet vill inte följa med hdmi kabeln in i teven.. why??? Sjukt segt när ljudet kommer ifrån datorn ju haha!
 
Nu under kvällen har vi iaf varit på upplevelsemässa på min systers skola :)  Va info om olika länder, massa gott att smaka på och modevisning me kläder från alla länder :)
Noel tyckte de va gör spännande och dansa runt och käka massa gott haha :) Han älskar såna där räkchips som ofta finns på alla thai ställen, och i den montern som va om thailand hade dom just såna.. han åt hur många såna som helst !! haha
 
Så vete tusan om de va magsjukan som kom tillbaka nu.. tror faktiskt inte de. Tror mer de har å göra me att han chocka sin lilla mage me ganska så mkt frukost i morse ganska så fort.. han har ju inte ätit så jätte mkt här hemma under helgen, å de brukar han ju inte göra, men nu va de ju ännu mindre än vanligt.
Så kanske blev lite matchock för magen när de kom ner så mkt på en gång... för nu annars under dagen har han ju ätit och åt ju massa nu under kvällen och även kvällsmat när vi kom hem å allt har ju stannat kvar där nere :)
Men stackarn missar ju ändå sin påsk fest imon då vi håller på 48 timmars regeln :( Så dagis får nog vänta tills på tordag.. jätte besviken kille!!
Han får göra egen påskfest här hemma ist eller hos farmor som vi ska till imon :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback