Livets balands gång.

Här tttar de inte folk ser jag ...förutom jag själv ;)
Men händer fortfarande inte så jätte mkt här mer än jobb å plugg !
Har iaf äntligen gjort klar första matte kursen 1b. Gick ut med ett VG- , fruktanvärt stolt över mej själv. Tjejn som har fått IG på allt som haft med matte att göra innan. Nu ger vi oss på 2b den kommande veckan, ber till högre makter att få klara denna oxå!
 
Noel har haft vattkoppor på besök de senate oxå. FIck de vid midsommar helgen. Så han har hängt me sin pappi de flesta av dagarna dom två senaste veckorna, och några dagar me sin mormor och moster. Så denna mamma saknar sin tok unge något otroligt nu!! Men nu e han frisk som en nötkärna och kommer hem här om ca 2 timmar. Otroligt skönt för mamma hjärtat kan jag säga :) Men skönt för honom att få lite extra pappa tid oxå.
Så imon rullar dagis igång för honom igen efter att ha fått vara hemma i 2 veckor nu.
 
Så stolt över våran lilla kille oxå som nu är helt blöjfri dag som natt :) Dag blöjan åkte ju för nån månad sen nu, men för 3 veckor sen prova de vi även att ta bort natt blöjan då han alltid vaknade med torra blöjor. Och kan säga att de har gått över förväntat. Inte en enda olycka än så länge i sängen :D Super duktig är han !!
 
 
Igår kom sommaren tillbaka hit igen efter att ha vart tråk väder ett tag.  De firade vi med att köra ute häng med såpafotboll, grill å gött å dricka :p Mycket lyckad kväll å inga ben brutna.
Vädret håller i sej och solen strålar även idag. Så när Noel kommer hem så blir de att packa ihop oss direkt och åka ut till Sandra och beccis å köra gött söndags häng me gött å käka å perfekt umgäne helt enkelt :)
Tänk va perfekt livet kan kännas ibland.. speciellt när solen tittar fram ;)
 
 
 
 
 
 
Va å hängde i djurparken en sväng på onsdag eftermiddagen efter jag hade skrivit kart mitt prov :) Mitt å sandras lilla kärleks par.. så otroligt söta ihop :p
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback