Tisdag.

Ännu en dag av veckan gjord. Inte speciellt händelserik men inte helt tom heller haha :)
 
Vi har haft tvätt dag.. inte speciellt skoj men e ju något som man måste göra ändå. Emellan maskinerna så åkte vi och hämta farmor för att hjälpa henne och handla, hon å görfar har sjukstuga hos dom å ville ha lite hjälp :)
Efte de droppa ja av noel me henne å åkte hem till tvätten igen för att sen åka tillbaka för att få god mat, stekt torsk me potatis mos, min farmors torsk e den bästa, så gott!! :)
 
Sen under kvällen åkte ja å noel till gymmet , han fick leka av sej i på barnpassning och jag tog ett cykel pass på 60 min. Träffa på Johanna där, så fick tränings sällskap.. även om man inte direkt pratar me varandra när man sitter där å flåsar å trampar för sitt liv å hoppas på att överleva så e de ju alltid kul när man inte går å tränar själv :)
 
När vi kom hem ringer pappa om en glad nyhet.. min teve va äntligen klar!!! Så den kom han å lämna av och ja nu har jag kanaler på den undan att dom försvinner när man stänger av den woop woop ;D Dock så e de något annat som cpar nu ist, givetvis!! haha.. Bilden flimrar till emellan åt när jag kör datorn på den.. så undrar om det är data uttaget eller teve uttaget som inte funkar som det ska..mhm.. ska åka å hämta min andra bärbara dator hos mor imon som jag lånat ut å testa om de blir samma sak me de.. om det är teven blir jag jäkligt trött på net on net.. men om de är datorn så hoppas ja fan att de finns försäkring kvar på den!! haha
 
Nu tänket jag fortsätta glo nya avsnitt av once upon a time som hade kommit ut å sen får vi se om de blir sängen.. alltid ska man vara uppe för länge.. men hatar verkligen å ligga å vrida å vända på mej i sängen när jag ändå inte kan sova, blir bara mer stressad av de så då kan jag lika gärna sitta här :)
 
Självklart ska man åka bilvagn när man är och handlar.. Ungen springer in i affären varenda gång och vet precis vart dom står haha :P
 
 
Ny blus jag fick hem igår, va osäker på ifall jag skulle behålla den eller inte, men de blir nog så.. ett riktigt rea fynd var de oxå :P
 
 
 
Älskade barn <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback