Hej!

Ja ni ser, redan glömt å komma in här en dag nu å skriva några rader.. de tog inte låg tid å glöma de haha;)
Men lugn bara, jag e här igen;)
 
 
Igår hände väl inte så mycket .. vilket de oftast inte gör just nu haha !
Under dagen va vi hemma och lekte och sen gick vi bort till bibblan en sväng oxå och lekte lite där , ligger ju så nära nu, ser de nästan ifrån balkongen :)
Sen senare på em så kom pappa S och käka middag med oss och lekte med Noel och då passade jag på att åka ner till gymmet och träna, blev ett zumba pass igår vilket var flera månader sen jag va på, men njee de e nog inte riktigt min grej längre för tycker inte alls det är lika kul längre å känner inte att det ger speciellt mycket.
 
Å ja dag var vi med syster H på sjukan igen för att ta spruta.. hon ska ju åka iväg flera månader till USA och då måste man göra sånt.. så ja hon tänker bara lämna kvar mej här hemma, de e ju oxå schysst !
Sen drog vi ner på stan och käka thai lunch.. .gott gott!
Sen hem för lite lunch vila vilket både ja och Noel somna haha, va ju inte meningen ;p

Blev iaf middag när vi vakna och sen åkte vi ner till gymmet för träning, idag blev de cykel 45 min och sen cx 30 min.  Va nytt cykel pass idag och de va riktigt tufft å gött, man fick verkligen jobba och svetten rann likt en flod över kroppen.
 
Sen har vi haft en riktig lägga oss fight här nu ikväll.  Skrev till min mor senast förra veckan bara att Noel blivit så duktigt på att lägga sej och sova både på sin lunch vila och sen på kvällen. Har inte vart några konstigheter alls utan han har lagt sej själv och sen legat tyst å myst ända tills han somnat vilket oftast har gått väldigt fort.
Men nej denna veckan är de minsan trotsigaste trots Noel som är på besök !! De ska slås å hoppas å hån skrattas mest hela tiden, idag fightades vi närmare två timmar innan ögonen äntligen åkte igen..suck!!
De är verkligen vid såna tillfällen man får ta fram super mamma krafterna för att orka.. å de e väl tur som finns där inne nånstans emellanåt ;)
 
Nu ska jag se klart på sveriges mästerkockar på webben som jag missa igår ju.. nu vill jag ha min tv tillbaka tack!!!! ;)
 
 
Här har vi den lilla trotsiga ungen tidigare idag ;)
 
Innan idag måla Noel alla hjärtans dags teckningar.. de blev en tavla till mej och en till S :) Våran goa son <3


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback