Full rulle.

Har precis vart inne å hämtat min lille skrutt som vakna av mardröm, så en ledsen liten kille fick komma upp å bädda ner sej jämte i soffan med sin nagguggla till mamma :) Mysigt att ligga å ha hans små andetag här jämte i bakgrunden.
 
Idag har de verkligen vart full rulle hela dagen :) Vid lunch dök Teresa och Liam upp me lunch i från donken.. pojkarna åt jätte bra för en gångs skulle.. kanske alltid skulle ha matsällskap i form av kompis för då verkar de ätas bättre haha
Efter de så var de verkligen fullt ös här hemma.. jisses va dom härjade runt och skratta massor ihop, så härligt att se. Vi mammor höll oss i soffan å tjöta för nån golvyta å röra sej på fanns knappt kvar av alla grejer som drogs fram :p Så kul å se nu när dom faktiskt leker ihop å inte bara jämte varandra. De va lek me bilar å sen var de jage som gällde, jisses va dom sprang här :p
 
Framåt tre tiden va de dax å bege sej ut då jag och Noel hade bestämt fika dejt hemma hos Sanna som jag inte träffat på hundra år känns de som:p Det är mitt X sen flera år tillbakas mamma :)
De bjöds på massa go fika å Noel va inte den som va den utan han tog glatt för sej å fyllde på sockerlagret ordenkligt haha;)
Sen var de massa bus där oxå å dom kan nog samla puttekulor i lägenheten resten av året då noel glatt sparka omkring dom överallt ;p
Klockan ticka på fort där oxå å sen va de dax å bege sej till gymmet för å svettas en stund. Idag blev de spinning och cx :)
Gött seg i benen nu kan jag säga efter att lagt på mer i vikt på bodypumpen i måndags å sen cykla 60 min igår å sen cykel idag igen.. kan nog ta en vila med gott samvete imon ;)
 
Moster hanna följde me en stund hem efter träningen och sen kom morfarn oxå för att kolla in hur de blev me soffan åså :)
När dom gått va de en mkt trött kille som fick hoppa i säng å slockna på bara nån minut :p
Då blev de varma mackor i soffan å kolla sveriges mästerkockar.
Nu blir de en film å sen försöka sova för imon ska vi med syster till vårdcentralen kl 8, varför lovar man sånt vid en sån tid ? ;) hahaha.. Du står i stor skuld Hanna ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Hanna säger:

Synd att jag tog fel tid bara hahahahahahaha

2013-02-28 | 22:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback