Tålamod på kvällen.

När tröttheten börjar komma framåt kvällen kan jag säga att de mesta som heter tålamod inte finns kvar hos min son.. undra vart han fått de ifrån ? ;) haha
Han va duktig att städa undan sina bilar som han dragit fram innan, jag lockade med att han skulle få spel på surfplattan om han gjorde det, å de funka ju ;p Win win.
Men som sagt så finns inte tålamodet kvar som vissa spel kräver just nu.. då ropas det eller så kommer krokodil tårarna och snoret sprutar!! jisses säger jag bara....men nu har han vart tyst en stund här med Radio apan som verkar va en ny favorit :) Ingen ide att man försöker lägga sej i.. jag har lagt alla hans spel i en egen mapp så kan han sköta sej själv me de där ;)
 
Snart ska man orka ner och hämta sista tvätten oxå å hoppas att allt har torkat :) Vi han tvätta precis allt som låg i tvättkorget iaf :D Å de blev endel maskiner.. Är nog upp i 12 masinker som vi kör hehe.. ja gjorde en fuling och bokade stora maskinen oxå genom att tejpa en lapp på boknings tavlan så jag kunde ha 3 maskiner hela dagen + stora torrkrummet.. den är större så man ska kunna köra mattor å sånt där i.. ja körde maskiner med handdukar å sånt där i idag ist:p Skönt att få all tvätt klar iaf! Ska försöka å inte låta det gå över en månad till nästa haha.
 
Imon är dagis stängt å vi hoppas på lika solig å gött väder som idag så vi kan va ute lite mer än idag... idag blev de bara en liten ute sväng me såpbubblor när vi gick ner å byte tvätten en av gångerna :) Å de va super kul tyckte han så de blir nog mer bubblor imon ifall vädret är detsamma :D
 
Nu är de dax för pyjamas och tandborstning här hemma för den lille ! :)
 
Testar ett nytt spel som hete Hide and seek.. man ska hitta djuren som gömmer sej bakom olika grejer å sen sätta dom på rätt plats :)
 
 
Gjorde super god mat innan oxå... samma kött grej som vi fick hos Marie i söndags. . super gott och super enkelt. Två tummar upp ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback