Pump måndag!

Inte vart de så soligt som jag hade tänkt att det skulle vara idag tvärr.. Vart ganska så tråkigt och mulet, men de har vart hyfsat varmt iaf :)
 
Vi tog sovmorgon till halv 10 och gick sen upp och käka frulle ihop :) Tog sen på oss kläder och packa ihop alla sandleksaker vi kunde hitta och traska sen ut.. möte upp Sandra som oxå följde med. Har ju två lekplatser precis jämte där vi bor, vi tog den lilla idag. Och Noel grävde, åkte ruschkana och gunga .. efter typ en timma ute så var han nöjd och vi gick in ist och började med maten :) Fick bli lax idag, och jag käka broccolimos till och Noel kokt potatis och morötter :)
 
Nu sitter vi i soffan och har glott på barnkanalen en stund.. men nu spelar han lite på plattan ist och jag kunde få ha datorn lite :) Ska om en liten stund hoppa i tränings kläder för att sen åka ner och köra bodypump som vanligt på måndagar ! ;D
Va ju en ganska dålig tränings vecka med bara två pass förra veckan så sattsar på en bättre nu denna ;)
 
 
Men även om jag slarvat med både tränings och mat å alldlels för mkt godis å cola så verkar det ju ändå hända nånting emellanåt ;)
 
 

Kommentarer
Sara säger:

Vad duktig du är :) Jag bara äter och äter och går upp i vikt ist, haha

Svar: Försöker iaf hehe :P Äsch då, du som e så smal å fin :)
Frida

2013-04-15 | 16:14:29
Bloggadress: http://glamina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback