pizza kväll!

Sitter just nu i soffan å glor runt lite på nätet och Noel sitter brevid och spelar nåt robot spel på plattan :)
 
Har idag tillbringt några timmar på MP, helt okej möte och fick me mej hyfsat bra info :)
Men har kommit in på att jag nog faktiskt vill börja plugga.. å e ganska så säker nu på vilken linje.. tänkte försöka få kontakt me hon som har de imon å få lite info.. sista ansökan för höst terminen på högskolan e ju faktiskt nu den 15;de.. alltid ute i sista sekund haha!
 
Nu under eftermiddagen har vi grejat lite här hemma.. sen skulle vi egentligen åkt ner och tränat nu , men stod fortfarande som reserv så vi hoppade å kör helt motsatsen till träning, vi bakade maränger och om ett tag så kommer farmor, mamma å syster S på besök för å ha pizza kväll haha ;)
 
Noel är inne i en period där fisar är hysteriskt kul verkar de som haha.. om han fiser eller om någon annnn gör de så måste han ju påpeka detta å sen skratta  ;) Nu när vi satt i badrumet för en stund sen när han satt på pottan å baja så kom de ju en liten fis oxå, ojjj mamma å sen massa skratt haha!!
Å personalen på dagis berätta här om dagen att Noel å ett annat barn hade legat jämte varandra när dom skulle vila å då råka Noel fisa å dom blev väääldigt fnissiga båda två så dom va till slut tvugna å lägga en kudde emellan dom så dom kunde lugna ner sej haha;)
 
 
En dagens mamma i ett omklädnings rum :) Sprang in på Hm när jag ändå var i stan och provade jeansen jag prata om, å japp ett par 27;or satt helt perfekt :)
 
 
Sitter å väljer klistermärke .. å nu kom jag på i skrivande stund att vi glömde av de helt båda två när han va färdig haha,får la ett extra sen då ist :p
 
 
Blev som sagt några maränger bakade.. va nog 100 år sen jag gjorde det senast ! :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback