Noels idol fyller år ! :)

Idag fyller våran kära far/morfar år.. hela 50 år ! :D Finns igen som avgudar honom som Noel gör.. han har blivit hans idol och de räcker att se en bild på moffa så e dagen gjort :)
 
Hänger just nu en inbjudan på våran kyl och Noel är där och tittar varje dag och stäger stolt varenda gång Dä moffa!! :)

Tyvärr har han rymt iväg över dagen så vi har inte träffat honom, men Noel hoppas på tårta i helgen ist ;)
 
 
Kollar på sin idol.. han satt där på stolen hos farmor tils han somna framför bilen av moffa haha :)
 
 
Idol bilen som hänger på kylen me morfar till höger :) Tyvärr en fest Noel inte får vara med på.. men nästa helg blir de 150 år fest !! :D
 

Tänk vilken liten skrutt Noel har varit hihi
 

Kommentarer
Sara säger:

Grattis till din pappa :) Vad lika ni är!

Svar: Jaa jag e typ bara lik min far :) Något jag tyckte va jätte konstigt när jag var mindre, hade åkt buss me farmor å så hade nån vän till henne kommit på å sagt att oj va lik jag var min far, själv hade ja blivit tvär sur och tyckte då inte alls att jag såg ut som någon kille ;) haha
Frida

2013-04-19 | 09:43:34
Bloggadress: http://glamina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback