En torsdag som känns som en fredag!

Denna torsdagen känns som en fredag då jag sitter här utan min vilding just nu.  Han fick åka en dag tidigare till sin pappi som inte skulle komma inatt. En liten kille som blev super glad över detta å har inte tjötat om annat sen igår kväll när jag fråga om han ville det :)
Så idag när jag hämta han på dagis så berätta han för alla att han minsan skulle åka till sin pappa nu haha. Sen gav han sin bästis en kram.. som va så söta när dom stod där å kramades. :p
 
Själv började dagen på MP på lite möte, går alltid därifrån lite mer peppad än vanligt :) Sen passade jag på att sola 25 min, va hur länge sen som helst jag gjorde det nu.  Men hade lite tid över å innan 12 e de ju billigare å sola ;)
Halv 11 möte jag upp Natha för lite lunch. Vi gick till viskan där jag åt en av dom bästa skaldjursalladerna på länge, dom snålade minsan inte på räkor och kräftor.. propp mätt !!  Och sol hade vi oxå så idag blev de premiär för uteserverig :D Gött att kunna sitta ute en bra stund där utan å frysa.. blev bara lite kallt om fötterna som är i skuggan under bordet hehe.
Sen vandra vi vidare och tog oss sen en fika på ecpresso house.. vilket inte als hade behövts i min mage kan jag säga, orkade varken äta upp hela muffinsen eller dricka upp min varma choklad. Illa illa haha, e ju inte speciellt billigt å fika i nu förtiden tycker jag ;)
 
Skulle egentligen och på spinning om en stund.. men känner mej alldeles seg i kroppen. Så hoppas nog det och ska ta mej en sväng upp till Marie ist för lite te och tjöt.
Blir träning imon och på lördag ist. Ska testa ett nytt pass me syrran på lördag, spännande !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback