Vardagen!

Våran vardag rullar på som vanligt å då blir de tyvärr inte så mkt dator tid över.. iaf inte till bloggen tyvärr.
Nya jobbet går iaf kanon :) Trivs riktigt bra faktiskt.. verkar vara gött folk där å gillar även arbets uppgiften.
Jag trodde ju man skulle gå me stora vagnar och plocka, men inte då, vi åker truckar, men inte såna där vanliga truckar som man sitter i utan man står upp å kör me en spak å styr me en annan rund platta.. känns nästan som å köra ett litet tåg hahaha.. så ja jagh ar de ganska så kul på jobbet ! :P

Tyvärr har min lilla toker gått å blivit sjuk :(  Förkyld å feber.. nu när han gick å la sej hade han 39,6 grader :(
Han har haft sjukstuga hemma hos sin mormor idag å imon ska han va hos min farmor på fm å sen kommer morfarn å hämtar honom :) Skönt att ja slipper börja mitt nya jobb me å vabba.. tur man har familj som ställer upp :)
Sen är jag ju ledig torsdag å fredag, så tur i oturen att han blev sjuk i en kort vecka.  Å dessutom slutar vi kl 3 imon då de är våran "fredag" hihi :)

Men ja hoppas han mår bättre till helgen då vi vill gå på marknaden en sväng på fredag å sen är de ju kalas i göteborg för en av våra kusiner på lördan + att ja å syster ska åka ner nån timma tidigare för att gå å  shoppa i gbg :) Hon behöver nämligen en klänning till skolavslutningen, å ja följer gärna med höhö :p

Men nu blir de iaf att försöka sova några timmar ! :D







Kommentarer
Katarina o Milo säger:

Hoppas Noel vaknade upp frisk idag!!

2012-05-16 | 06:58:16
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan säger:

Hoppas att han kryar på sig snart. Skönt att ha familjen nära som ställer upp =)

Kramar!

2012-05-16 | 11:35:56
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Lina säger:

Haha, det där instagram är så inne nu ju :P jag har väl lite tappat lusten till att blogga med :/ men men :P det kanske kommer...



Haha ja vi tog ju en extravägning, hon sa inget om att jag skulle sätta honom så jag la ju honom där som en liten spädis:P såg heldumt ut, haha....

2012-05-16 | 17:11:26
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Glamourwannabe - vinn gröt & välling från Semper! säger:

Hoppas han kryar på sig snart!



Om du är sugen på att vinna en massa gröt och välling från Semper får du gärna titta in hos mig och vara med i utlottningen!



http://hannadidrikson.blogg.se/2012/may/...rot-fran-semper.html



Hoppas du får en härlig kväll!

2012-05-16 | 21:00:21
Bloggadress: http://hannadidrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback