Så gött!

Denna dagen har verkligen vart suuuuper lång haha! Å inte har den vart rolig heller... vi har hållt oss inne hela dagen, inget varken jag eller Noel tycker är speciellt skoj.
Jag har vart sååå trött.. jag är tröttare än när jag jobbar när jag bara går hemma så här haha..

Som tur var fick jag komma iväg å träna idag.. mamma å syster sandra va här och hängde me Noel :)
De fick bli cykel å cx som förra onsdagen.
Å de bästa av allt va att när man kom hem så hade mamma städat i ordning så fint här hemma ! :) Hon hinner mer på en timma här hemma än vad jag hinner på en hel dag haha!
Vem tycker inte om att komma hem till nystädat lixom ?

Nu sitter jag och knaprar på lite morot å gurka me lite dip :) Gott gott!  Blir att kolla lite på bb nu iaf :)




Skitunge!!! :p


Kommentarer
Anonym säger:

Ja, jag har ju hört detta lyxiga om BB-hotell osv. Låter ju bra i alla fall :)



Igår drack jag basilikate, fick tips om att det kunde sätta igång saker och ting om man drack typ 3 koppar under dagen. Inte gott. Drack en kopp på kvällen, och när jag skulle sova så kändes det väldigt skumt i magen, ont hade jag. hoppas det gjorde någon nytta. Ikväll fortsätter jag med kuren ;) Så kanske den kan ha kommit ut innan helgen är slut i alla fall..



2012-05-10 | 07:23:21
Carin säger:

Ja, inlägget var från mig. Glömde mina uppgifter :)

2012-05-10 | 07:24:05
Bloggadress: http://carinpersson.blogg.se/
Mandy & River säger:

Ja, visst är färgerna fina?? favoriterna :D hatten köpte jag på lindex :)

2012-05-10 | 11:59:09
Bloggadress: http://mandyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback