Nice torsdag!

Torsdagen fortsätter som en bra dag... sitter ny duschat nu å käkat en tallrik pasta me pesto å skinka.. riktigt gött :)  Helt okej att käka me pesto, annars e jag ju inte så speciellt förtjust i pasta :)
Lämnade iaf av toker hos sin far innan, han blev glad å se honom å gosade in sej i hans famn direkt :)
Själv åkte jag vidare till lernia och skrev kontrakt me dom.. hoppas de är något å ha nu . Men skönt å veta att man har fortsatt jobb nu iaf.. härlig sommar ;)

De roligaste e dock att jag vet att jag kan göra kul saker för min deklaration nu ist , då jag vet att vi kommer få in pengar av en lön ist för akassa :) jippi !

Sen blev de träning idag. missa dock cykeln då jag kom hem lite försent.. men gick bort till gymmet å gick i uppförsbacke på gåbandet i 30 min ist å sen blev de Core där efter..  systern va iaf duktig å kom i tid till cykeln haha ;)


Nu sitter ja å glor på tv å ska väl göra de ett tag till innan de blir sängen så man kommer upp imon :)



Jag förra helgen när vi vart på kalas en sväng :)




Kommentarer
Lina säger:

Du är g.r.y.m ! Det finns ju jobb därute, hoppas jag har den turen om jag nu inte ska plugga :P hehe :)

2012-05-10 | 21:07:51
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback