Mycket bra samtal!!

Jag har kommit på en sak som stämmer in ganska så bra på mitt liv.  Allt eller inget haha!
Speciellt när vi snackar om jobb å sånt.. då e de verkligen allt eller inget.. antingen helt tyst på den fronten eller så ringer alla :p 
Just nu är jag inne i en "Allt" period  !:p
E inte ofta jag är inne i en "ingen" period, å e jag de så varar den inte speciellt länge.. som längst har jag vart arbetslös i 3 veckor sen jag vart 15 år :)

Som ni vet jobbar jag ju tillfälligt på nellys lager, som nu i slutet av maj stänger ner i borås å flyttar till falkenberg :) Dock är de slut för mej där nu iaf, skulle slutat 25 maj , men har nu fått ett annat erbjudande via Lernia ist som jag har tackat ja till.. så imon görs sista dagen på nelly å på måndag startar jag de nya.. de e snabba ryck här.. haha..
Förvånar ju mej inte ifall manpower ringer snart oxå då jag vart på möte hos dom för ca 2 veckor sen å dom ville ha in mej igen... men ja e man het på arbetsmarknaden så gäller de att dom är snabba höhö ;)
De är iaf va Lernia säger höhö.. dom e glada att dom fick tag i mej då mitt cv å referenser är ett sånt som e kanon inom lager jobben :) kanon jöö!!
Så nu behöver jag inte oroa mej länge för vad jag skulle göra efter nelly för nu e de löst i iaf minst 1/2 framåt :D
Så idag är de en jävligt bra dag tycker jag !! :D


Nu ska vi ta på oss lite kläder å funderar på att gå ut lite i regnet bort till brevlådan.. eller så väntar vi tills vi ska ut me bilen haha... men man blir ju såå seg i huvet av att inte vara ute något så kanske lite regn på oss iaf :P

Vid 3 tiden ska vi iaf åka mot pappa S då de e dax för pappa helg å jag vill inte vaba en dag till så imon får Simon vara hemma ist :) eller a han blir ju ledig ifrån jobbet natten som kommer... men vi tyckte att Noel lika väl kan vara hemma imon me ist för att gå på dagis en dag innan helgen... Å både Noel å Simon tycker ju de e kul me en extra pappa dag :)
Så imon är de back to work för mej igen.. vilket jag bara tycker är bra då jag blir segare av att bara sitta hemma än å vara på jobbet.. ta mej inte fel.. de e ju skönt å vara hemma me Noel oxå.. men inte i detta vädret å de inte finns något å göra.. å plånboken tycker dessutom de e roligare å jobba ;)





Kommentarer
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

Härligt att vara eftertraktad ;) haha

2012-05-10 | 18:27:14
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/
hanna säger:

ja jo men jag förstår att du alltid undrat, så jag la ut bilden för din skull, så du kan somna sött igen! ;)

2012-05-10 | 19:45:50
Bloggadress: http://hannaasfoto.webblogg.se/
Katarina o milo säger:

grattis till jobbet!

2012-05-10 | 19:50:00
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback