Freeeeeeeeeedag!

It´s friday och ännu en arbets vecka är gjort..typ iaf... de blir övertid imon för denna kvinna igen! Ledig? va är de haha.. bra lön är något jag kommer veta vad det är i juni iaf ;)
Men blir igen heldag imon heller, utan kör på mellan 9 å 3, vill hinna umgås lite me min skitunge oxå :) Medan jag jobbar ska han leka me mormorn å moster Sandra så honom går de ju ingen nöd på iaf :)

Idag gick de iaf sjukligt segt på jobbet... å de va jag inte ensam om att tycka så därför gick de säkert ännu segare bara för de haha.. men tog iaf mej igenom denna dagen oxå :)
Under kvällen blev de ett bodypump pass me syster Hanna.. jisses va mkt styrka jag har tappat, så tråkigt när man inte hinner träna lika mkt som innan, blev ju oftast 5 gånger i veckan innan, nu får jag va glad om de blir 2-3 gånger... men e ju för jag inte vill lämna iväg Noel för sent på kvällen då han sover tidigt å inte alltid folk kan ta sej hit ist =/

Sen efter en dusch åkte jag och Hanna hem igen å där blev det fredags mys me massa god plock mat som räkor, kyckling, ostar, röror, kex å annat gott :)
Noel va nöjd me en flaska välling en halv macka å en isglass haha. Äter morbror en så e de ju självklart att han oxå måste äta en ;)
Runt 9 tiden var de någon som säcka ihop i en liten hög i morfars famn i soffan.. tycker de e bra gjort att han klarar sej så länge när de vart dagis dag å vart uppe å tidigt å inte sovit sen lunch på dagis.. han e ju van vid att lägga sej vid 6-7 tiden när han e uppe så tidigt :)
Iaf tog vi oss hem då ist å han somna såklart om i bilen å de va bara å bära upp honom å han vakna då inte utan hade sten slocknat totalt :p

Jag tänkte faktiskt oxå strax krypa ner i sängen.. typ kolla lite på big brother å sen blir de sova oxå. Även om vi inte behöver gå upp lika tidigt imon så kan de va gott å få sova lite extra iaf :)
Man vet ju inte heller ifall Noel får för sej att gå upp tidigt imon heller :p



En liten skrutt för ett tag sen.. gillar den jackan vi lyckades fyna för 60 kr för ett tag sen :D Kanon är den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback