Toppen onsdag.

Åh vilken bra dag vi hade igår !:)  Bara kul hela dagen hihi !

Våra fina vänner Sara å Agnes skicka sms å fråga om vi ville parkhänga i solen.. eh a men självklart ! ;D
Så va bara å fixa till sej lite här hemma, å sen sprang vi bort till knalleland först för skulle kolla på en kortärmad pyjamas till Noel, fick lite beslutsångest väl på lindex då mumin pyjamasen är så fin, men nej vi vill ha två delad denna gången å blev även kortärmad, pefekt. Passsade på när vi ändå hade en fin rabatt ;)
Sara å Agnes hade tänkt samma sak och hade oxå gått lite i förväg till knalleland haha, så vi mötes upp där ist å sen traska vi mot stan för att parkera oss i annelundsparken.  Kidsen tyckte de va riktigt skoj där å de är verkligen en toppen lekplats, så de lär bli mer parkhäng där :) Tyvärr förvann solen just när vi kom dit, så de blev lite kallt för mammorna, men barnen verkade dock inte klaga :p
Baka sandkakor och rev runt i lövhögar :)  När vi började röra oss hemåt igen så sprack de upp igen me blå himmel å massa sol, typiskt haha!

Väl hemma så var de bara att packa väska till Noel å sen fixa lite käk å sen svida om till lite snyggare kläder :) Körde sen ner till mamma å lämna Noel där å traska sen ner till stan och möte upp mina snygga mammor ;D De va jag, Sara, Katarina och Helena igår.  Vi körde en afterwork på brasseriet, riktigt god mat å go dricka till en riktigt bra peng !:)  Å de va super trevligt!! :)  Massa skratt å tjöt, å tro de eller ej, men vi prata om massa annat å inte bara barn å sånt haha, även om dom fick vara samtalsämnet lite ibland oxå ;)  Men ja verkligen en toppen kväll som vi säkert lär göra om fler gånger:)

Eftersom jag ställt bilen hos mamma så sov jag där oxå. Noel hade haft de skoj me moster å mormor iaf och sov gott när jag kom hem runt halv 10 :)
Nu tänkte jag ställa mej å fixa lunch här medan Noel ligger å vilar : )  I eftermiddag kommer pappa S och leker me oss på leos lekland å sen får dom två leka medan mamman går å tränar :)



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback