tjej kväll.

Igår var de alltså tjej kväll :)  Härliga underbara tjejer vad jag älskar er :D !!
Vi vart iaf hemma hos Marie,  den ena galnare än den andra haha.. många skratt blev de.. ett skratt förlänger ju livet,  å me alla skratt ja får me dom så kan jag nog leva i en all evighet ;D

Vi körde beer pong..  vi ska dock komma ihåg till nästa gång att ha lite annat hemma å dricka.. nu körde vi me vin, cider och öl haha, ja en härlig blandning ;) nästa gång får de nog bara bli öl ;)
Men skoj var de iaf :p  Sen massa tjöt å musik å ja en trevlig tjej kväll helt enkelt.
Vid 11 tiden så traska vi iaf ner mot stan för en sväng på krogen.. va riktigt trevligt där igår faktiskt.. annars är jag inte så mycket för krogen, är ju oftast förfesten som är roligast tycker jag.

Kom hem å kunde inte sova så satt nog upp till runt 5 tiden haha.. men vakna faktiskt redan vid 11 idag å efter lite vatten mådde ja precis som vanligt.. skönt de :)
Nu har jag precis käkat lite åså.. ska dra på mej lite kläder strax å gå bort till knalle å köpa en blomma då de vankas kalas i eftermiddag för en av mina farbröder som fyllt 25 :)

Ha en bra lördag folket.


Oh vilken laganda ! ;D höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback