Stööörda! :P

Okej ännu ett avreagera mej inlägg på bb haha !!   Men hjälp!! Vissa människor e ju bara så pinsamma!! ja kankse därför dom har hamnat inne i de huset oxå!! haha.. men att dom inte skäms!! Specieltl dom som faktiskt har barn.
Personen som borde tänka ett steg längre e ju verklige Kija (heter hon så?)  Men jävlar vilken pinsam människa.. sveriges sämsta mamma typ!!!
Klä på dej lite kläder kvinna för så jävla snygg är du inte!!  Å de ända hon verkar vilja prata om är snusk snusk å snusk!  Knulla mej hit å knulla mej dit... ett ord - Pinsam!!
Hon snackar om att vara barnslig, å att de e ok för att vissa va yngredär inne ... men som att hon beter sej bättre för sin ålder då eller??!  haha
Rösta ut människan så hon kan åka hem å ta hand om sina kids ist !!

Haha aa jisses ja säger då de.. varför tittar man ens ?;p  Man blir ju knäpp :P


Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆ säger:

ja precis! även vi vuxna kan ju behöva testa något några gånger innan vi gillar det :)



angående bb, verkligen många konstiga individer i huset i år :p

2012-03-06 | 08:21:59
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/
Elin / Mamma till My ♥ säger:

haha jag är likadan, måste kolla :P fast man sitter o stör sig på dom... och jag håller med dom om Kija :P fy!

2012-03-06 | 13:32:16
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
Katarina o milo säger:

Låter som jag skall vara glad att jag inte kollar :)



Vi åker i slutet av maj :)

2012-03-06 | 19:53:49
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback