Skuuur! :)

Detta blev alltså dagens sko köp till Toker ifrån hans snälla mamma å pappa ! ;)
Dom skorna me lite turkost på är samma modell som han har haft som vinterskor fast dessa då självklart inte är fodrade å dom har vi ju vart super nöjda me så de va ett självklart val :) Å sen som svarta va oxå riktigt bra, dom har han invigt redan nu ikväll. Å ett par tygskor e ju alltid bra å ha, speciellt till Noel som blir så jäkla varm om fötterna så lätt :P Inte ens 400 kr för 3 par skor är mkt bra tycker jag :)

Fina fina stumpor me ugglor å sen me bilar å lastbilar :)

 

Hur söta är inte dessa små mini foppisarna då :D Noel fick dom av sin mormor i onsdags när vi sov där :) Sen pimpa hans moster S till dom me två små figurer som hon haft på sina hehe:p

Min hand ser sketa stor ut, men a de e nog skorna som e ganska så små hihi.. han va ur söt när han hade dom på sej :P

 

Å jag vet ju vad jag och Noel ska göra på måndag..hoho.. orkar inte trängas bland alla galna löne människor i helgen ;P

Tack Hm;) Eller a e väl mej själv jag ska tacka kanske haha

Å hur bra är inte den oranga lappen.. handla för 600 å få 100 kr rabatt, blir ju perfekt! ;)

 


Kommentarer
Lina säger:

Aron kommer också bli skogalen som sin mor, mohahaha:) Lika kul att handla skor till de små som en själv;)

2012-03-24 | 18:57:23
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback