Jävlans kväll.

Idag ville min son inte samarbeta me mina tider.. suck säger jag bara.
Va jätte trött när vi åkte ifrån mormorn, så blev in å käka lite välling åsås... men sen kunde man ju inte sova.. va ju tvugen å kolla lite på sina leksaker, å ja visst gör så..  Men när klockan sen passerat 9 så börjar mamman bli lite trött på de där.. ett försök igen, men nä inte nu heller.. va ju tvungen å va uppe å sjunga å kolla på när mamma gjorde mat... ett försök igen, men nä inte nu heller... va ju tvungen å va me när mamma käka sen å sno både ägg å korv.
Jaja till slut somna han i min säng när jag ändå låg där å kolla på tv.. skit unge!!! :p De är iaf tur han inte är sur å gnällig när han e uppe, då är de la okej :)  Mer jag som blir irriterad av att inte få varva ner en stund själv på kvällen.. men men :)  De e tur man inte har så många av dessa kvällar :p

Idag har vi även vart en sväng hos våra vänner i Sandared, alltid trevligt å ses ! :)  Tänkt till sommaren så kommer nog Noel å Liam kunna leka lite bättre ihop. Just nu är de mest att känna lite på varnadra å sno varandras leksaker :) hehe


Sen ikväll har jag vart på bodypump , som släppte den nya releasen idag, så nu är alla låtar utbytta å allt e nytt ! :D  Va riktigt bra denna gången oxå :) Goa låtar å gött trött i kroppen efter passet. Som de ska vara :)
Så ja de e fortfarande favopasset å kommer köras på torsdag å fredag igen.. imon vet jagi nte riktigt vad jag ska träna än, ville ju kört pumpen, men den va redan full... funderar på cirkel då katarina hade skrivit att hon skulle på den, men de beror helt på hur länge vi leker me gudmor Marie imon :) Hon ska komma hit å leka me oss imon efter vi vart på sång stund :) Hon saknar noel så hon håller på att spricka snart haha :P
Hade velat köra spinningen, men den e ganska så sent.. så ja vi får la se :)  Vill köra något iaf eftersom de inte blir någon träning på onsdag.. får då ska jag ut å käka gott me några av mina fina mamma vänner.. kan inte säga det en gång för mkt, men åh vilken bra mamma grupp jag hamna i, eller a vilka fina mammor jag hitta i gruppen kanske är bättre å säga då vi var så stor grupp å är ju inte ens hälften jag umgås med :p


Nu blir de väl att glo runt här en stund på datorn å sen får man väl försöka sova ! :)


Kommentarer
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Sv: Ne de känns inge vidare, men vi ska se hur det är framöver, kan ju bara ha varit så att de haft några dåliga dagar eller något men om vi känner att det inte blir bättre ska vi ringa till rektorn och säga hur vi upplevt allt...

2012-03-20 | 00:22:01
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan säger:

Man behöver den där lilla stunden för sig själv på kvällen. När jag kom hem i går sov alla barnen <3

Fick ta hand om lilla bebisen hela natten ist och det var ju inte så mycket bättre. Haha!

Kram kram

2012-03-20 | 10:09:16
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback