Häng-brallan!

Sitter ner myst i soffan i vanlig ordning på kvällen ;) Skönt me den egen tiden man får på kvällen faktiskt.
Noel somna gott i sin säng vid 8 tiden efter en saga å några sånger. Mysigt nu när man kan sitta jämte eller ligga jämte utan å ha en massa pinnar emellan.. de funkar fortfarande kanon efter vi tog bort ena sidan av sängen :)  Han sov där inne hela natten igen utan problem och kom in traskande strax innan 8 idag igen:)
Själv var jag dödens trött i morse å kände inte alls för att gå upp vid den tiden hehe.. låg kvar en stund i min säng, men sen drog jag me ett täcke å la mej på mys platsen under Noels säng å halv sov där medan Noel röjde runt där inne... sen ville Noel att jag skulle vara me å leka, å de visa han tydligt genom att slå ett leksaks tåg i ansiktet på mej, rakt på näsan.. härligt!! Har nu ett sår där å ganska så ömt, jäklans skit unge haha!

Annars har vi  bara varit hemma idag... lusten att gå ut försvann ju som sagt när vi såg snön!
Undra hur mkt av den som e kvar imon.. typ hälften e ju redan borta.

Är rätt mör i kroppen nu iaf efter kvällens träning, gött!! :P  Har inplanerat två pass till denna veckan, hoppas man orkar de, blir en vilo dag på lördag iaf:)
Funderar på ifall jag ska gå å göra två knäckemackor me skinka på :P  Har efter träningen bara druckit en protein drink å börjar nu bli lite hungrig ist.. jag kan inte gå å lägga mej hungrig, då ligger jag bara å tänker på de å kan inte somna haha!


Idag serverades de blodpudding till middag här hemma.  Noel åt även majs plättarna som vart över sen igår, tryckte i sej dom 6 st som va kvar :p Trodde faktiskt han skulle ratta blodpuddingen när han fick majsplättar oxå, men ne han åt faktiskt upp de oxå, en halv skiva gick ner:) Vet ju att han gillar de då vi ätit de förut, men trodde inte han skulle äta de idag när han hade annan mat oxå :)


Skit ungen står å drar ner alla böcker.. ajaj på de säger mamman.. skit kul säger Noel.

Noel kör me häng på sin blöja haha..


Kommentarer
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan säger:

Haha, Va go han är! Skönt att det fungerar så bra för honom med sängen.



Speldosorna är från Teddykompaniet (heter det va?) Köpta på babyprofsen



Kramar!

2012-03-09 | 08:47:39
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

Hahahaha. Men han är juh bara för go, lilla Noel! :D Det är så kul att kika in här, och få se knasiga bilder, och bli så varm inombords - fina ni! <3

2012-03-09 | 22:58:09
Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback