Dagis dag 3 :)

Då var dag nr 3 gjord på dagis :) Den var ganska så lik gårdagen.  Vi kom dit vid 9 efter en skön promenad upp genom skogen till sjöbo:)
Idag var de bara 6 barn me Noel, resten är hemma och är sjuka.. undra om vi blir attackerade av dagis bacillerna snart? De torkas iaf näsor för fullt på dagis..uscha! :p
Noel va väl inte jätte intresserad idag heller av att sitta stil å lyssna vid morgon samlingen ;p
Men de gick om man höll fast honom emellan åt hehe. Lättast är väl när dom sjunger, de tycker ju han är kul:) Sen tycker han de va ganska så intressant å lyssna på bu & bä boken idag me.

Sen var de fri lek, och Noel bröta runt och utforska bland alla nya saker och va gärna me dom andra barnen :) Känns skönt att han verkar komma bra in i gruppen så fort, både me barnen och fröknarna :)
Det var samma visa idag när vi skulle gå hem att nej här ska vi inte alls gå haha.. han ville så gärna vara kvar på gården och leka me dom andra som då gick ut.  Satt väl kvar en stund och njöt i solen så han fick vara med en liten stund iaf :) Till slut satte jag en arg kille i vagnen och traska därifrån iaf ;)

Imon är de pappa S som ska gå med, de går nog lika bra de :)


Kommentarer
Anonym säger:

sv; Ja men ellerhur! så jäkla typiskt med linnet haha!



och de där med spanskan, jag har frågat om inte jag kan få byta men dom säger att mamma och pappa måste ringa rektorn då och det tar typ aslång tid att få byta då och de är ju bara två månader kvar nu :/ och läraren är ju helt knäpp, han hjälper ALLA andra utom mig även fast jag bett om hjälp i typ tjugo minuter och han vet att jag är på gränsen att inte få nåt betyg :/



haha sprutor är förjäkla hemska alltså!



Kul att det går så bra på dagis förresten! Vet att när jag praoade på dagis i åttan så var det en flicka som var två-tre år som grät varenda gång mamman gick och grät sen flera gånger om dagen! Fast hon hade ju varit hemma i två år också men Noel har väl aldrig varit särskilt svår med någonting haha! :D

2012-03-29 | 19:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback