Ägg var de här..

Sitter just nu å kollar på de nya mat programet på 3;an med Kjell Bergqvist... han är i kina och testar på deras mat.. inte lite konstig mat heller.. sköldpaddssoppa, krokodil fötter,  svart myror å allt va de är haha.. ser ju inte så gott ut :p
Jag nöjde mej me två ägg mackor jag..  de däremot e jädrans gott :p


Vi vart inte alls många på åter träffen på bvc tyvärr.. värkar som väldigt många ligger hemma å är sjuka, å sen har ju endel faktiskt börjat å jobba.. men de va trevligt iaf :) Noel uppskatta å få träffa några av sina polare iaf å få käka kex ;)  Så gott att han till slut snodde Livias kex oxå... buse!

Nu ikväll har jag vart på gymmet å körde först ett MRL pass på 60 min å kände att jag hade lite till å ge så de blev att vara med på 30 min core pass oxå, jädrans va de passet är jobbigt för magen,  men så jäkla gött efteråt !! Å när de bara e 30 min så går de så jäkla fort oxå:)  Ska försöka vara me på de passet på söndag oxå.

Får se om man kommer i säng i tid ikväll... ja missa ju sveriges mästerkock på tv innan, å går i repris kl 12 tror jag... går ju alltid å kolla på webben kopplad till teven hehe.. men får se ! :) Oftast brukar jag ju ändå vara vaken vid den tiden.. kan ju ligga i sängen å kolla om inte annat :)

Noel har blivit så duktig på att äta sin gröt själv nu utan att hälften sitter i ansiktet å i knät :)
Här har han käkat upp allting å ja de e ju inte alls mkt i ansiktet eller på hakklappen.

Me tanke på att för 1/2 månad sen såg man ut så här när man käka haha



Kommentarer
Katarina o milo säger:

jäklar va duktig han är på att äta!! Och vad duktig du är på att träna.



Himla synd jag jobbade o inte kunde komma på återträffen, men det kommer väl fler gånger :)



Och vad skönt att höra att nån mer njuter! Tycker bara mig höra hur mkt alla saknar sina barn såfort de inte ser dem. typ :P

2012-03-07 | 22:29:44
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan säger:

Du är så duktig att träna! Heja dig!

2012-03-08 | 09:48:25
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Emma Josefine säger:

men oj vad duktig han är på att äta själv !!! :)

2012-03-08 | 14:54:16
Bloggadress: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback