Take this heart

Sådär då har vi påbörjat en ny vecka.. helgen försvinner lika fort som vanligt :)
Men den vart bra iaf :) På fredan va ju ja å Noel bara hemma å tog e lugnt.. å lördan blev de lite ändrade planer än va de skulle vart.
Vi vart iaf på kalas i Sandared för våran fina Teresa :) God fika å tjöt me goa människor. 
Sen skulle vi ju egentligen fått hem våran S på kvällen.. men nej någon hade visst gottat sej lite för mkt me de goda på fredag kväll å va inte körduglig haha ;) Så han fick stanna kvar där en natt till å vila upp sej :p
Jag å Noel tog ist en taco å film kväll uppe på sjöbo me syster å bror. Pappa å Annelie var i vbg så vi hade ff ;)
Så ja vi hade en riktig mys kväll! ! 

På lördag morgon kom pappa S äntligen hem å väckte oss.. hade kört hem vid 6 på morgonen så kom hem till oss vid 8 på morgonen.. mys :)
Låg å drog oss en stund innan vi gick upp å käka frulle ihop... sen sega vi oss hela dagen haha.. skulle egentligen åkt ut en sväng, men timmarna sprang iväg här hemma så de blev inget me de..
Kvällen kom å S va tvungen å dra sej pga jobb....

Idag var de tillbaka till jobb å dagis.. som tur va har dagen gått ganska så fort :)
Dock verkar jag ha en halv krasslig kille här hemma ikväll... =/.. hoppas de inte blir vab imorgon för de bli ingen människa rik på =/
Idag hade Noel satt i halsen riktigt ordenkligt på dagis.. dom hade till och med vart tvugna å vända han upp och ner på och skaka på honom..de mina vänner gör ont i mamma hjärtat att få höra!! =/
Men ska jag va helt ärlig är de ganska så skönt att de hände där ist för hemma, för tror dom hanterade den situationen mkt bättre än vad jag hade gjort här hemma.. men inget kul att få höra iaf när man hämtar sin skrutt =/ Tur de gick bra iaf.

Ne nu ska jag nog kolla på näst sista desperate housewives avsnittet som jag missa förra veckan, har precis kollat på avsnittet innan de som jag oxå hade missat hehe. Imon kommer ju sista.. så tråkigt!!!  Men jaja får la hitta något nytt å kolla på :) Men imon ska jag iaf sitta bänkad kl 9 i soffan så antingen får S hitta på något annat eller så får han banne mej sitta tyst å kolla han oxå haha ;)
Han å Rocky kommer hit imon å sover då vi är lediga på onsdag ju :)



Min lille kille börjar bli så stor nu ♥




Mmm gott!! ;D



Åka bil e kul :)




Kommentarer
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

Oj här har det hänt grejer sedan sist! :) Kul att du och "S" verkar ha hittat tillbaka till varandra! :)

2012-06-04 | 22:03:45
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/
Lina säger:

Åh fy för det där med sätta i halsen, det är min största skräck, jag är riktigt RÄDD, endel kan nog tycka jag är mesig till o med när jag sitter och dela pytte bitar macka till min snart 1,5 åriga unge, men sån är jag :P Alla har vi våra "fobier",,,:P tur att det gick bra i alla fall!! kramar

2012-06-05 | 11:45:17
Bloggadress: http://linafelicia.spotlife.se
Fia- mamma till Edison säger:

Men usch vad läskigt! Mardrömmen verkligen det där att de ska sätta i halsen!!! :(



Mäh, här har jag gått och missat att du har börjat träffa S igen, grattis hoppas det känns bra!! :)

Jag och P hade en sjumånaders paus året innan Edison blev till vi och i efterhand kan jag säga att det var jättebra för vårat förhållande...

2012-06-05 | 12:58:58
Bloggadress: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback