Hej!

Oj va dom har ändrat här inne då.. ja fattar typ noll haha  :P  Men men får väl ta å kolla igenom de nån dag när man har tid :)
 
Nu har jag precis lagt mej i sängen.. blir till å sova snart då jag e trött.  Skönt å veta att det bara är halv dag imon på jobbet :D Men blir nog en stressig dag ändå.. mkt som ska fixas :P
 
För idag hann jag inte fixa något som jag skulle :p Blev till å springa bort å handla bara för ja hade glömt grejer till middagen.. så gjorde de medan Noel å Simon sov.. sen fixa middagen å sen springa bort till gymmet å träna me Veronica :) Idag körde vi spinning å Cx.. tycker de e tråkigt att dom bytt ut coren mot cx, då jag gillar coren mer.
 
Sen hem å duscha å sen blev de middag i soffan me S innan han åkte till jobbet :)
 
Imon blir de nelly direkt efter jobbet me Veronica en sväng,  handla midsommar mat, systemet en runda igen, till farmor å låna symaskin en stund, träna.. så ja de e endel som ska göras imon..tacka fan att vi slutar kl 12 :P
 
Nu blir de sova!
 
 

Kommentarer
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan säger:

Trevlig midsommar gumman! Hoppas ni får det fint!
Kram kram

Svar: Desamma till dej vännen!! :) Kramar!!
Frida

2012-06-21 | 10:26:34
Bloggadress: http://glamina.blogg.se
Johanna - Mamma till Charlie säger:

Trevlig midsommar!

Måste fråga förresten: Är det Noels pappa du blivit tillsammans med igen? / Nyfiken :)

Svar: Desamma till er, hoppas helgen va fin! :)
Aa de e honom jag träffar igen.. nämt de tidiagre i bloggen så de e helt okej å vara nyfiken ! ;)
Frida

2012-06-21 | 22:02:28
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Ida säger:

Längesen vi kikade in här hos er. Hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en bra midsommar.
Kram

Svar: Ja jisses de känns som jag varken hinner blogga eller läsa bloggar längre hehe, men försöker iaf ta mej en titt lite då och då hos folket :)
Ja de e bara fint här , å midsommar va toppen :) Hoppas desamma hos er!!
Kram
Frida

2012-06-25 | 13:59:09
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se
Johanna - Mamma till Charlie säger:

Okej :) Jag har nog missat att du nämnt det, men vad kul! :)

2012-06-26 | 22:54:36
Bloggadress: http://johannabolmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback