hej svejs !

Här rullar livet på utan några speciella uppdateringa här ja :p

Vi har haft en toppen helg å idag är vi tillbaka i vardagen igen... men skönt att det är kortvecka..woho! Slutar redan kl 12 på torsdag.. så blir lite lång helg :)  Midsommar firande står överts på listan!

Idag släpptes nya realisen på bodypumpen.. va ett riktigt bra pass faktiskt :)
Va jag å Veronica som va och träna idag.  En go tjej jag jobbar ihop med som dessutom är ihop me en av Simons bästa vänner :) Kul att hon me skaffat kort på sportlife, alltid kul när man får me sej någon när man tränar :P
När ja kom hem fann jag en sovande son å en karl som stod å diska.. toppen ju :p
Som "belöning" fick han sova medan jag laga sen middag å gjorde matlådor till oss.

För ett tag sen åkte han till jobbet å nu ska jag sova tänkte jag.. vilket jag borde gjort lite tidigare så jag känner mej riktigt trött.. men nej aldrig kommer man i säng i tid !

Ja sedär ja , där fick ni nästan en vanlig liten uppdatering ;)


En glad kille hitta vatten i flaket på lastbilen ;)

 

Noel me kusin Thor som vi va nere å hälsa på en sväng på lördan :)

Dom bor på samma gata som S föräldrar, vi sov ju i deras hus i helgen då dom e på semester:)



Kommentarer
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan säger:

Glest med uppdateringar blir det här med =) Synd synd men man varken hinner eller orkar =)
Kramar!

2012-06-20 | 10:24:22
Bloggadress: http://glamina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback