Kära blogg!

Min syster klaga innan på att jag aldrig skriver här... inte för att hon e bättre själv i sin blogg ska tilläggas haha ;) Men ska nu skriva ett litet inlägg här för hennes skull så klart ;)
 
 
Har hängt me de lilla mongot hela eftermiddagen faktiskt ! Vi har legat på studsmattan å stekt i solen tills vi tröttna å åkte å köpte glass ist :p För att sen steka lite till i solen.
När solen försvann för kvällen så gick vi in ist å laga middag, hannas goda thai kyckling :) Käkades framför teven me Halv åtta hos mej  å sen allsång på skansen haha! :)
 
Min lilla skrutt är i halmstad me resten av the famely. Är 5 dagars i orientering är just nu som pappa å Jonathan springer. Men verkar inte gå någon nöd på den pajken där nere, han har de så gott så. Får leka me sin favorit J å vara vi havet å gräva å ha sej :)
 
Ja å hanna åkte ju ner å lämna han i lördags å stanna över natten oxå, så jag fick ju njuta en dag vid havet iaf :)
 
Nu ska ja strax lägga mej i sängen å försöka sova så man orkar upp till jobbet imon. tråkigt nu när sommar värmen äntligen e här. Men blir att åka upp å steka me syster direkt efter jobbet imon me :D
 
 
 
 
 
 
Härligt kort jag fick mms;at till mej av pappa igår haha.. min lilla gangster som har en så kul morfar ;) haha

Kommentarer
hanna säger:

du var bara tvungen att klaga lite på min blogg ja hihi.
snällt att du skrev ett inlägg åt mig :D
vi ses imorgon mongo pussssss

2012-07-24 | 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback