Vi lever :)

Vi lever här hehe.. har bara inte haft tid eller ork att gå in här och skriva något ännu :)
Men nu har jag slagit mej ner här i soffan och tänkte titta in så ni inte tror att jag försvann på nyår hehe ;)

Vi hade iaf en skojig nyår.. lite upp och ner som de brukar bli på stora fester när de kommer en massa blandat folk som inte känner varandra... men ja de va trevligt även om de finns vissa saker man gärna hade hoppat över :P
Vi festade tills klockan blev 2-3 nånting, sen dog förstärkaren å musiken försvann.. alltså inget kul längre, men de va nog lika bra de :P

Trodde jag skulle ligga död större delen av söndagen, men ne ja mådde faktiskt bra =) En resorb å två huvudvärks tabletter innan sängen gjorde nog sitt :) Så på em så åkte vi upp och städa klart i stugan, som tur va hade vi grov städat de mesta innan vi drog hem på natten.. fick hjälp av dom sista som va kvar, de tackar vi för!!! :)
Så de gick hyfsat snabbt och städa klart de som tur va! Sen blev de hem och mysa ner sej i soffan igen me rester från gårdagens nyårs middag som blev kinamat me tjejerna här innan hehe.. å drog på en film  :)
Sen senare på kvällen så hörde Mr H av sej och de blev en tur ut till honom för att kolla lite film åså.. riktigt mysigt å en mkt bra start på året tycker jag ;)


Idag åkte jag och Farmor till lager 157 en sväng, och plocka även upp Noel där :) Min fina kille är alltså nu hemma igen hihi :)
En liten tröttis så han gnällde sej igenom lager ungefär å somna sen i bilen på väg hem ;)
Väl hemma va de en glad kille igen och vi lagade ungspannaka ihop.. de va riktigt gottigt tycker Noel å tog 3 portioner innan jag tyckte att de räckte då han hade tryckt i sej två prins kovar medan jag laga maten oxå haha!

Nu på kvällen så var vi uppe och Sandra och fredrik en sväng och hälsade på och pratade me magen och sa att hon gärna kan få titta ut nu :P Men nu dröjer de nog inte länge till ! ;D
Vid 8 tiden va Noel gör trött så då åkte vi hem och gjorde välling och sen sten däcka han i sin säng :)

Så ska väl dra på en film här nu eller nåt å sen blir de sängen för mej oxå :)

De va bara Noel som fick något på lager hehe.. detta + en bok fick han av farmor :) Tack ♥

 

Tränat en massa på att gå verkar de som han gjort hos sin pappa oxå, går riktigtbra nu å han har gått störe delen av kvällen nu ist för å krypa :) 
Kunde till och med gå i sina stora klumpiga vinterstövlar uppe hos Sandra, de trodde inta ja först då han ramla här hemma me dom på.. men där gick de bra, traska på som vanligt :) En stolt mamma! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback