Tisdag !

Sakta men säkert börjar vi bli redo för dagen :)  Tog oss upp ur sängen vid 9 tiden och gick upp och kollade på drömmarnas trädgård, Noel fick ju en sån dvd i julklapp, å ja han verkar gilla å kolla på den en stund iaf innan myrorna i brallan är tillbaka ;)

Jag iaf nu precis duschat å tänkte se ifall jag kan hitta lite kläder till mej oxå.. Noel är redan klar :)
Sen tänkte vi åka upp till k.berget och hänga lite hos sandra å fidde :) Då blir nog Noel glad, han e så glad i fidde hehe!

Just nu går han omkring och tjötar me en kamera sladd haha!!  Jag blir fortfarande lika förvånad när jag ser denna lilla människa traska omkring överallt haha.. mer och mer av ET stilen börjar försvinna.. brukar kalla han ET annars när han går för han vaggade så kul innan haha.. men nu börjar han bli riktigt stadig :) Nu kan han greja me saker samtidigt som han går... igår kväll gick han fram och tillbaka här i vardagsrummet och pratade me en datamus som han gick omkring me i handen hahaha.. knasiga unge !:P


Nej kläder var de ja :) Ha en bra dag !!


Jag och 3 av dom bästa i mitt liv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback